Drumul mesagerilor. 1 - Numărătoarea inversă

luni, 15 octombrie 2012

Rătăcitorul meu prieten,

De când am plecat de acasă (atunci când am început și acest ciclu aproape neîntrerupt de corespondențe) știam că aceasta nu este destinația finală, ci una intermediară, un intermezzo ce avea să dureze mai mult sau mai puțin, în funcție de hazardul și neașteptatul fiecărei călătorii către un loc încă necunoscut. De când am plecat de acasă așadar, în urmă cu aproape trei ani, am purtat în gând această numărătoare inversă așa cum un credincios poartă în gând rugăciunea sa, pe care uneori o murmură, iar alteori o rostește cu nădejdea și speranța unei certitudini doar de el știute.
Am încercat de mai multe ori să îi pun capăt acestei numărători inverse, însă așa cum știm destinul își ia deseori în râs proprii supuși. Și nu poți pleca dintr-un loc până nu simți că ai putea rămâne definitv acolo, savurând până la sfârșitul timpului marile și micile bucurii și impărtășind cu generozitate semne de prietenie celor care te-au primit fără sfială în sufletul lor. Acum însă această numărătoare inversă se apropie cu rapiditate de momentul ei zero.

Ți-a trimis, îndepărtatul meu prieten, un plic ce conține cele mai de preț lucruri pe care un hoinar care își găsește un egal doar în cel mai bun prieten al său ți le poate trimite. Gânduri, emoții și stări în cerneală de mână și tipar, pe care le-am încredințat mesagerilor care vor ajunge în curând la tine. Și cărora mă pregătesc, la rândul meu, să le urmez drumul. Un drum lung, anevoios, îndelung pregătit, care își cere prețul de la cel ce se încumetă să îl parcurgă.  Și își cere, ticălosul, prețul mereu înainte. 
Pe măsură ce voi parcurge acest drum al mesagerilor, pe măsură ce mă voi apropia de destinație, îți voi scrie aici câte o scrisoare, din dorința de a-mi aminti cum am ajuns să il urmez, dar și din teama de a nu-l rătăci pe parcurs.



...mil cohetes... mil amigosy lo que venga a mil por cien...

0 comentarii:

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP